בס"ד
נתקלתי בשנות עבודתי הרבות,
במשפחות שמחליטות לשפץ, מזמינות קבלן, ולאחר קבלת הצעת המחיר ו
סיכום על מועד תחילת העבודה- רצים לבחור ריצוף, קרמיקות, ברזים וכד'…
ועוד לפני שהגיעו לשלב הריהוט והלבשת הבית (וילונות, תאורה, תמונות…)
מוצאים את עצמם עם חור גדול בכיס…
"רציתי לתפור כפתור ומצאתי את עצמי תופר חליפה"
זה היה המשפט השני שאמר לי חנוך,
כשפנה אלי באמצע תהליך עיצוב , מבולבל וחסר אונים.
כל כך מזדהה עם ההגדרה הזו!
אז איך באמת מחליטים שהשיפוץ אותו החלטנו לעשות
יעמוד במסגרת התקציב שביכולתנו להוציא ולא יחרוג?
הסוד נעוץ בתכנון מראש וחשיבה מוקדמת!
הרבה לפני בחירת אנשי המקצוע שישפצו לנו את הבית,
צריך להגדיר יעדים ולתכנן תקציב עבור השיפוץ.
נקודה נוספת וכואבת – רבים מן המשפצים מנסים לחסוך כסף ו
לכן מוותרים על עיצוב פנים, בוחרים בקבלן הזול ביותר
מבלי לוודא מה רמת האיכות והשרות שיספק, בוחרים בחומר זול ועוד כהנה וכהנה…
זכרו! ברוב המקרים הזול עולה ביוקר!!
כאשר התכנון מדויק, מתחשב בצרכים שלכם,
בנוי עפ"י התקציב שלכם ויבוצע ע"י אנשים מקצועיים,
אחראים ואמינים ומחומרים משובחים,
לא תמצאו את עצמכם כעבור שנתיים, שלוש נגררים שוב להליך שיפוץ,
כי הבית כבר איך לומר?! … לא נראה "מהניילונים"…
האריחים פה ושם סדוקים, חזיתות המטבח עקומות, המגירות לא "נוסעות" חלק…
לא תמצאו את עצמיכם כעבור תקופה קצרה
חסרי אונים מול מחסור במקומות אחסון,
סרבול בתפקוד בבית, מנקים ללא הרף
כי החומרים שבחרתם מאוד לא פרקטיים והבית נראה כל הזמן מלוכלך….
לסיכום- סוף מעשה במחשבה תחילה!
מאחלת לכם שתתפרו רק מה שנכון, נוח ומתאים בדיוק! למידה שלכם והכי בכיף שאפשר!
אתכם בדרך להגשמת החלום:
רחלי
2 תגובות
Efficiently unleash cross-media information without cross media value. Quickly maximize timely deliverables for real-time schemas. Dramatically maintain clicks-and-mortar solutions without functional solutions
Troactively envisioned multimedia based expertise and cross-media growth strategies. Seamlessly visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea-sharing